sobota 9. listopadu 2013

Kokosový zázrak

Hezký večer :)
Tak jsem se konečně dostala k článku, který mám v hlavě už hrozně dlouho. Je o mém pokladu - kokosovém oleji. Já mám ten od firmy Purity Vision . Je z DM a menší balení stojí cca 82 Kč. Na obalu se dočtete, že je vhodný do kuchyně, ale i na vlasy či pokožku. Ale je skutečně tak super?



Obal

Ten tedy nějak extra hodnotit asi nemá cenu, přece jenom nejedná se o ozdobu na poličku, ale o věc, kterou můžete použít na čínu :D Nicméně skleněný kelímek vypadá dobře a bude se dát dovybrat až do dna.

Konzistence

Tady záleží na teplotě. Normálně je olej docela dost tuhý, ale při vyšší teplotě v místnosti se rozteče a je průhledný. 




Vůně

Krásně přírodní kokosová. Komu vadí kokos, asi nadšený nebude, ale třeba ve vlasech ho po delší době už vůbec necítím. 

Jak olej používám

Věřím, že je vážně super i na vaření, ale na to já expert nejsem :D Občas (zdá se mi málo mastný na mou suchou pokožku) si s ním namažu ruce nebo nohy, především ho ale dávám na vlasy. Zkoušela jsem už 3 způsoby. Když jsem měla vlasy hodně zničené a konečky extra suché, nechala jsem před spaním v prstech rozpustit trochu oleje a vetřela jsem ho jen do konečků. Tento způsob se mi osvědčil asi nejvíce, ale je třeba dávat pozor na množství. Hlavně pokud máte vlasy u kořínků rychle mastné stejně jako já. Jako další metodu jsem zkusila masku. Nechala jsem trochu kokosáku rozehřát na topení a vetřela ho do celých délek i na pokožku. Tento způsob se mi zdá jako nejméně vhodný, protože mě neskutečně štve to oplachování. Je třeba vzít vlasy šamponem i vícekrát a já nerada trávím ve sprše moc času. Navíc mi přijde, že se stejně pak vlasy rychle zamastí. V poslední době nejraději používám teprve nedávno objevený způsob. Když přijdu třeba odpoledne ze školy a vím, že už nikam nepůjdu a že si budu mýt večer vlasy, stáhnu si vlasy do culíku a vše od gumičky dolů natřu olejem. Množství je individuální, pokud se olej během chvilky vsákne, můžete trochu přidat. Záleží na tom, jak máte vlasy suché. Po několika hodinách vlasy umyji běžným způsobem šamponem. 


Výsledky

A proč jsem z oleje tolik nadšená? Dřív jsem měla hrozně suché konečky, které se hrozně rychle po ostříhání třepily. Teď jsem nebyla u kadeřnice už půl roku (jojo, hrozně se stydím, ale nemám kadeřnice ráda :D ) a nemám ani jeden roztřepený koneček. Možná je to tím, že mi to tenkrát slečna zkrátila trochu víc, ale olej má určitě také svůj podíl. Také jsem neskutečně líná nechávat působit několik minut masky nebo nekonečně dlouho oplachovat kondicionér a to právě díky oleji už nemusím řešit. Babička má velmi suché vlasy a citlivou pokožku hlavy a olej si také nemůže vynachválit. Darovala jsem ho i několika kamarádkám a sestřence a všechny byly nadšené. Takže za mě určitě plný počet bodů. Nízká cena, super výsledky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat