čtvrtek 12. prosince 2013

Lush - Aquamarina

Ahoj! Dnes tu mám recenzi na čistící roládu Aqua Marina od značky Lush (253 Kč/100g). Koupila jsem si ji někdy koncem října, když se mi totálně zbláznila pleť, byla vysušená, kolem koutků rtů se objevovaly šupinky, cítila jsem pnutí, ale zároveň jsem se nemohla věčně mazat hydratačními krémy, aby se mi hned neobjevily pupínky. Zašla jsem tedy do Lush jen pro radu a nakonec jsem si odnesla toto čistítko :D




Vzhled a vůně
Je to růžová blátivá hmota, trošku tužší. Obsahuje zelené kousky (puchratka kadeřevá). Ze začátku mi voněla tak nějak "dusivě", prostě něco mi v ní nesedělo, ale nic co by se nedalo přežít. V poslední době z ní bohužel cítím moře, ale ne v pozitivním slova smyslu (opět nic, co by nešlo přežít).




Použití
Podle návodu se má uždíbnout malý kousek, cca velikosti hrášku, smíchat na dlani s vodou a vytvořit blátíčko a s ním posléze promasírovat obličej. Mně to furt nějak nešlo, tak to dělám tak, že navlhčím obličej, uždíbnutým kouskem po obličeji párkrát přejedu a pak promasíruji, dokud není obličej suchý. Poté opláchnu vodou. Aqua Marinu používám nejraději večer ve sprše, popřípadě ráno, pokud nespěchám do školy.



Účinky
Roláda by měla zklidňovat pleť a zároveň čistit. Čistí dobře, to určitě jo. Akorát pleť trochu vysušuje a nestalo se to jenom mně, kamarádka říkala to samé. Proto je tedy nutné použít nějaký krém, nebo třeba večer, když mám čas, aplikuji masku Rudolph od Lush. Velmi mě štve, jak mám po jejím použití vysušené ruce, proto je pro mě nutností i krém na ruce.

Závěr
Aqua Marina je určitě super a myslím, že až mi dojde, pořídím si ji časem zas. Teď v zimě se ale asi poohlédnu po něčem méně vysušujícím. Mrzí mě, že má trvanlivost jen asi 3 měsíce, a i když se to nezdá, budu mít problém ji stihnout spotřebovat, natož ji střídat s nějakou jinou, výživnější roládou.

Žádné komentáře:

Okomentovat