pátek 6. prosince 2013

Maska na vlasy Garnier Fructis

Přeji krásný večer! Aby tady nebylo "přelushováno", mám pro Vás dnes recenzi na jinou značku. Konkrétně je to má oblíbená maska na vlasy Regenerace a lesk od Garnier Fructis. Od této značky existují i jiné masky, ale myslím, že budou podobné.

Masku mám už déle než rok, ale hodně dlouho jsem ji téměř nepoužívala (ach ta lenost, když máte kokosový olej, který nemusíte vymývat).
Maska má vlasy posílit, zregenerovat je a dodat jim lesk. A to vše během jedné minuty! Nanáší se na suché vlasy, nechá se působit onu slavnou jedinou minutu a poté se spláchne a vlasy se běžným způsobem umyjí. Já si ji koupila právě pro tu krátkou délku působení, protože nerada chodím po bytě s něčím na vlasech a být zavřená v koupelně je ztráta času.


Masku nanáším od uší dolů, někdy i výše, podle toho, jestli si budu vlasy mýt i další den nebo ne. Přece jen mé super rychle se mastící vlasy mírně zatíží. Pokud však máte vlasy normální nebo ji nanesete pouze na spodní polovinu, není třeba se bát. Co se týče působení, nechávám ji na vlasech i déle. V mezičase provedu peeling obličeje nebo jiné kosmetické činnosti. Poté vlasy opláchnu vlažnou vodou a umyji jemným šamponem. Nemám ráda, když se vůně ve vlasech "třískají", takže používám šampon s podobnou nebo neutrální vůní. Kondicionér už nenanáším, maximálně po vysušení ručníkem vetřu do konečků trochu kokosového oleje. Ale to opravdu výjimečně, když mám pocit hodně suchých konečků.


Maska má bílou barvu, její konzistence je jako hutnější kondicionér. Já bych ji snesla ještě o trochu hustější pro pocit větší regenerace, ale to je jen můj subjektivní názor. Jinak se s ní pracuje dobře, hezky se do vlasů vpracovává a po zádech nestéká.
Voní klasicky "fructisovsky", tedy po ovoci. Kdo zná jejich přípravky, tak ví. 

  
                             

A výsledky? Vlasy vyživuje, ale extra zázračná není. Je to o něco lepší "kondicionér". Kladně hodnotím fakt, že vlasy extra nezatěžuje a díky krátké době působení není problém ji používat často. Také téměř neubývá, seženete ji běžně v drogerii a stojí něco málo přes 100 Kč, přesnou cenu si už nepamatují. Vlasy mám po ní hebčí, snadno rozčesatelné a konečky viditelně vyživené. Klidně bych si ji koupila zase, ale přece jen ráda zkouším nové věci. Teď mám v plánu zkusit něco výživnějšího a kdo ví, třeba se k masce jednou vrátím. Přece jenom za ty peníze a krátkou dobu působení na moje mastící se vlasy stačí.

Žádné komentáře:

Okomentovat