neděle 29. prosince 2013

Řada Aknestop od Ryoru

Ahoj :)

Dnes mám pro Vás článek o řadě Aknestop od značky Ryor. Je to vlastně jediná komplet řada, kterou vlastním. A tím nemyslím jen Ryor, ale celkově pečující kosmetiku. No každá značka sestavuje řady výrobků na určitý typ pleti nebo řešících určitý problém právě proto, že každý výrobek je k něčemu jinému. Ale zcela upřímně si myslím, že každá řada má nějaké dobré a nějaké špatné výrobky. Je určitě fajn zkusit komplet řadu, ale pokud něco nesedí, pryč s tím. Ale teď už konkrétně k dnešnímu tématu. Ryor je česká značka, která kombinuje přírodu a věděcké poznatky. Cenově je velmi dostupná a některé produkty se velmi podařily. Vyzkoušela jsem toho více, takže postupně čekejte další články. Jinak já Ryor kupuji přímo v jejich hlavní prodejně v Dejvicích, jinak je k sehnání v některých drogeriích, ale většinou jen zlomek sortimentu. Mají však i e-shop, tak mrkněte sem

Řada Aknestop má produktů opravdu hodně, žádný není vyloženě špatný, ale rozhodně ani všechny nejsou bomba. Je ale jasné, že každému vyhovuje něco jiného a péče o pleť je záležitost velmi individuální. Výrobky jsou seřazené podle oblíbenosti, od nejhorších po nejlepší.

Bylinné tonikum (92 Kč)
Upřímně mě vůbec nenadchlo, bylinky z něj skoro necítím a mám pocit, jako bych na sebe patlala malinko ovoněnou vodu z kohoutku. Pozitivní účinky jsem také nezaznamenala, nicméně ani mi pleť nějak nezkazilo. Je sice levné a vůbec neubývá, ale mám ráda super účinné věci, takže podruhé si ho nekoupím.

Čistící pěna s mořskými řasami (112 Kč)
Pěnu používám spíš jenom na chatě, protože jsem líná tam převážet celou svou kosmetickou sbírku a na rozdíl od Lushe tam může zůstat dlouho a nezkazí se. Používá se tak, že ji protřepete, nanesete do dlaní, promasírujete navlhčený obličej a opláchnete. Určitě trochu čistí, ale opět nic, co by mě extra nadchlo. Výhodou je, že pleť tolik nevysušuje, na rozdíl od některých drsnějších čistítek. Co se týče vůně, cítím moře s trochou bylinek a sladkým nádechem. Z celé řady je to podle mě nejvoňavější produkt.



Gelová maska slupovací (87 Kč)
Masku mám už velmi dlouho. Ne že by byla špatná, ale vůbec neubývá a navíc mi nevyhovuje její aplikace. Má lepivou konzistenci, trochu jako med, táhne se a je průhledná. Nanáší se na čistou pleť, nechá se zaschnout a poté se sloupne. Během schnutí legračně pne a člověk vypadá jak kdyby se hrozně moc lesknul. Její velké minus vidím právě ve slupování. teoreticky by měla jít sloupnout celá, ale mně to nejde. Loupe se po velmi malých kouskách a zabere to neskutečně moc času, než ji sundám. Někdo si i stěžuje, že slupování hrozně bolí. Účinky tedy nemohu úplně posoudit, protože jsem líná ji používat pravidelně, ale myslím, že dokáže vygumovat alespoň nějaké černé tečky. Aroma mi trochu připomíná pánský sprchový gel, ale mně takové vůně nevadí, když to není intenzivní a po zaschnutí zmizí.




Zklidňující sérum (152 Kč)
Sérum je určeno na pleť po čistění nebo jako lehký denní krém. Jako denní krém jej mohu doporučit. Je opravdu super lehké, takže se nemusíte bát, že Vám způsobí paseku po celém dni. Teď v zimě je pro mě bohužel málo výživné a ještě mám Enzymion od Lush, který musím stejně spotřebovat, takže sérum počká do jara nebo na dny, kdy budu doma a nebudu potřebovat takovou hydrataci. Je neparfémované, ale já z něj přesto něco cítím. Jde spíše o takový lehký chemický nádech, ale to je jen mým citlivým nosem, většina lidí necítí nic.





Krém s fytosfingosinem (109 Kč)
Jedná se o noční krém, je proto o dost hutnější než sérum. Dříve jsem měla z té mastnoty strach. Nyní jej však používám každý večer a pleť mi rozhodně nezhoršuje, spíše zlepšuje. Jen tak něco bych si na celou noc na obličej nedala, ale tento krém mohu jedině doporučit. Po večerním důkladném čištění pleť zklidní a ráno je obličej krásně hydratovaný, ale neumaštěný. Cítím z něj moře, bylinky a citron. Až mi dojde, plánuji si koupit Vanishing od Lush, ale věřím, že se stejné vrátím k Ryoru vzhledem k cenové výhodnosti.




Roll-on (81 Kč)
Upřímně ještě jsem nenašla nic zázračného, co by pupínek po vytvoření během dne zničilo, ale tohle stojí minimálně za vyzkoušení.Většinu pupínků alespoň zpomalí, takže se nemusíte bát, že se během dne nebo noci zvětší do mega rozměrů. Navíc se hodí jako první pomoc do kabelky i na cesty.A pozor, při aplikaci pod nos Vám pořádně protáhne dutiny a při nanesení od oči Vás rozpláče. Je to totiž fakt síla. Cítím bylinky a štiplavost alkoholu, ale celkově voní docela příjemně, taková silná lesní vůně.



Až při psaní tohoto článku jsem si všimla, že Ryor má i Ochranný krém na problematickou pleť. Možná si jej časem koupím, až mi dojdou všechny zásoby (což asi jen tak nebude). Tak pokud má někdo zkušenosti, dejte vědět. Jinak Ryor trochu pozměnil obaly, tak se nelekejte, já mám ještě ty staré.

Žádné komentáře:

Okomentovat