neděle 15. prosince 2013

Šampuky Lush

Ahoj!
Dnes mám pro Vás povídání překvapivě o Lush. Tentokrát se zaměřím na jejich tuhé šampony-šampuky. Toto zvláštní pojmenování vzniklo složením slov šampon a puk (jako ten kulatý a placatý nesmysl, za kterým se honí borci na ledě a línější borci jim fandí). Lush si zakládá na tom, že používá minimum obalů a právě díky tuhosti šampuku není třeba lahvička ani kelímek. Já vyzkoušela zatím tři. Složení mají v základu všechny stejné, liší se jenom v použitých bylinkách a dalších přísadách "navíc". Obecně šampuky krásně pění, téměř neubývají a jsou praktické na cesty. Vlasy jsou po nich nadýchané, ale v mokrém stavu mi přijdou hodně zacuchané (po uschnutí už jsou ok). Také nejsou zrovna výživné, takže je určitě třeba použít kondicionér nebo nějakou jinou hydrataci. Celkově je mám ale velmi ráda a mám alespoň jeden vždy po ruce na střídání s běžným šamponem. A jak se šampuky používají? Po mokrých vlasech několikrát přejedete šampukem, běžným způsobem promasírujete a opláchnete. Když už jsem u toho oplachování, zdá se mi, že se splachují mnohem kratší dobu než klasické šampony.




Godiva (280 Kč)

Tento jsem si koupila jako první už asi před rokem. Je ze všech nejdražší, protože obsahuje i tuhý kondicionér. Voní po jasmínu a vůně je velmi intenzivní, takže po čase může být protivná (což se stalo mně). Ale jako hlavní minus vidím fakt, že kousky kondicionéru mi trhaly vlasy. Dala jsem jej tedy mamce, která má vlasy krátké a vyhovuje jí.



Jumping Juniper (235 Kč)

Můj druhý šampuk, koupila jsem jej krátce po Godivě. Má jemné částečky, takže po vlasech krásně klouže. Má bojovat proti mastnotě, ale to se u mě nestalo. Voní po cistrusech a levanduli, ale po opláchnutí už bohužel ne.

věřte nebo ne, ale byl také kulatý :D bohužel postupným ubýváním se šampuk ztenčuje až se rozláme a kousky


Seanik (235 Kč)

Můj nejnovější šampuk, mám ho tak půl roku. Voní čistě, svěže a mořsky. Řekla bych, že je takový neutrální pro všechny typy vlasů. Ale pozor, obsahuje mořskou řasu, která mi pár vlasů už taky vytrhla, takže s ním hlavu moc nedrhněte.

Zrovna včera jsem se byla v Lush podívat a koupit pár věcí a omrkla jsem i šampuky. U Seaniku mě zaujalo, že ze všech koukaly po stranách mega kusy řas. Nevím, jestli to je schválně, aby vypadal víc přírodně nebo co, každopádně ty mega kusy by dělaly docela bordel v koupelně. Takže jsem ráda, že v tom mém je řasa nasekaná na malé kousíčky.



Na šampuky si můžete také koupit plechovku. Mě před rokem stála cca 90 Kč, teď už bude určitě dražší. Vtipné je, že se tam žádný můj šampuk nevešel, dokud jsem jej trochu neopotřebovala. Jinak se dá samozřejmě skladovat i v jakékoliv jiné nádobě.



Celkově šampuky miluji a asi bych používala stále Jumping Juniper (strukturou je mi nejpříjemnější), kdybych nebyla zvědavá a nechtěla zkusit i další. Až mi dojdou tyto, určitě se po nějakém podívám.






Žádné komentáře:

Okomentovat