pondělí 9. prosince 2013

Suchý šampon Syoss

Ahoj :) Znáte ten pocit, že se máte učit, máte toho do školy tak moc, že nevíte co dřív? A tak si několikrát uklidíte pokoj a pak píšete články na blog? :D Ale slibuji, že po tomhle článku už s učením začnu :) Večer mám dvouhodinovku zumby (znáte nebo dokonce chodíte?), takže všechno musím stihnout ještě během odpoledne.

Dnešní článek bude na praktické téma. Mě osobně by nikdy nenapadlo si koupit suchý šampon, protože ten čas na umytí vlasů jsem si vždy našla. Horší už je to samozřejmě s dobou sušení, hlavně když si vlasy nefénuji. Problém nastává, když máte ne zrovna super vlasy, ale nikam nemáte jít, tak si řeknete, že to nějakou dobu ještě vydržíte, pak zavolá kamarádka a je třeba se během půl hodiny připravit.... To pak na mytí skutečně není čas. Někdy na jaře mi kadeřnice řekla, že suchý šampon není špatná věc, že je rozhodně lepší, jak kdybych pak měla vlasy fénovat. Koupila jsem si tedy v DM suchý šampon od značky Syoss. Přesnou cenu už nevím, ale hádám, že to bylo něco kolem stovky.




Obal
Je klasicky černý jako většina výrobků této značky, nepřeplácaný, celkem elegantní, ale to u tohoto typu výrobku není důležité. Rozhodně obal něčeho takového nepovažuji za skvost, jako třeba u něčeho z dekorativky.

Vůně
Samotný šampon voní po citronech, pro mě bohužel trochu jako Jar v kombinaci s vůní do záchoda. Vůně se bohužel drží ve vlasech velmi dlouho a je hodně intenzivní. Ale zas to není nic, co by se nedalo přežít.

Vzhled
Sprej je klasicky bílý, což je pro nás brunetky velká nevýhoda, co se vyčesávání týče.

Tady vidíte trochu bílého prášku


Použití
Podle návodu se mají vlasy rozčesat, nastříkat sprej (mezi každým stříknutím se má lahvička protřepat) a poté z vlasů vyčesat. Mně osobně po nastříkání vytvoří bílý povlak a mám vždy strach, že ho nevyčešu. Výrobce doporučuje pak vlasy ještě profoukat fénem pro dokonalé odstranění šamponu, ale to už si je mohu rovnou klasicky umýt, takže to nedělám. Myslím, že vyčesání stačí.




Výsledky
Šampon používám spíše výjimečně. Mastnoty zbaví a to dokonce tak, že když ho použijí důkladně, tak si nemusím mýt vlasy klidně další 2 dny. Bohužel mě po něm trochu svědí pokožka hlavy a objevují se lupy. Možná je to tím důkladným vyčesáváním, to fakt nevím. Ale ty "lupy" do pár hodin zmizí.

Takže za mě je to spíše ne. Pokud bych našla lepší, rozhodně bych se k Syossu nevrátila. Zatím je to pro mě stále nouzovka a raději si vlasy umyji klasicky. Stejně si myslím, že tenhle suchý vysušuje ještě více než klasický, protože nějaké ty částečky ve vlasech vždycky zůstanou a nějak se mi příčí po něm použít olej na konečky.

A co vy? Máte zkušenosti se suchými šampony? Máte nějaký oblíbený?


Žádné komentáře:

Okomentovat