středa 4. prosince 2013

Vánoční limitky Lush

Přeji krásnou středu. Pro navození vánoční atmosféry Vám chci dnes napsat něco o dvou produktech Lush, které jsem si pořídila.

Sprchový gel Snow Fairy (185 Kč/100ml)

Mám jej už od minulých Vánoc. Za běžnou cenu bych si jej asi nekoupila, protože mám spoustu načatých sprcháčů. Ale po svátcích byl ve slevě, tak jsem neodolala. Používám jej opravu výjimečně, proto jsem ho ještě nestihla spotřebovat. Mírně změnil barvu (růžová se usadila na dně, stejně jako malinké modré třpytky). Jinak vůně ani konzistence se nezměnily. Co se týče účinků, je to prostě klasický sprchový gel. Nevysušuje a umyje a to je to jediné, co od sprcháče vyžaduji. Jeho kouzlo je ve vůni. Voní sladce po žvýkačkách a okamžitě Vás přenese do dětství. Dávala jsem ho očuchávat pár kamarádkám a je fakt, že ne všem se líbil. Je skutečně jen pro milovníky cukrátkových vůní. Kdyby byl levnější, určitě si jej pořídím zas, tak uvidím, jestli budou opět povánoční slevy.



Čerstvá maska Rudolph (280 Kč/60g)

Dříve jsem si myslela, že mám pleť hrozně mastnou. Hodně jsem ji násilně drhla a vysušovala produkty určenými na mastnou pleť. Tento podzim mám však obličej hodně citlivý, tak jsem se rozhodla ukončit to týrání a udělat v kosmetice změnu. Jednou z nich je i koupě této masky, kterou bych si ještě před rokem nepořídila. Má vyživit pleť, která v zimě trpí a zklidnit jí. Ve složení má okurku, po které i voní. Po nanesení na navlhčenou pleť mi však voní po oříškách. Konzistence je hodně hutná, proto před nanesením pleť navlhčím. Zdá se mi, že maska pak i lépe funguje. Nechám ji zaschnout a spláchnu vlažnou vodou. Jsou v ní i nějaké částečky s peelingovým efektem. Ale není třeba se bát, je to fakt super jemné. Jenom pozor, při oplachování občas drží právě tyto částečky jak přibité. Jinak jsem s maskou velmi spokojená a pořídím si ji zas, pokud ji stihnu do Vánoc spotřebovat (což bude asi problém, protože skoro vůbec neubývá).





8 komentářů:

  1. Snow fairy miluju a ta maska mě taky celkem láká :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě zkus, já tomu na svou špatnou pleť moc nevěřila, ale fakt je super :) akorát furt ještě nevidim dno a brzo už bude prošlá...a to jí používam fakt skoro furt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám právě docela špatnou pleť poslední dobou a už nevím, co vyzkoušet :-/ Jinak já jsem měla z čerstvých masek Cupcake a používala jsem ji ještě cca 2 týdny po datu expirace a byla naprosto v pohodě :-) Taky jsem ji ke konci používala snad denně :-D
      Děkuji za sledování mého blogu :-) Chtěla jsem se přihlásit k odběru toho tvého, ale bohužel tady u tebe na hlavní stránce nevidím možnost přihlásit se k odběru :-(

      Vymazat
    2. Nemáš zač :) nevíš, jestli tu možnost odběru můžu nějak sama nastavit? Cupcake jsem měla jenom ve vzorečku. Výsledky byly fajn, ale asi jsem jediný člověk, který nemá rád tu vůni :( A po expiraci jsem použila jednou vzorek Mořské BB a měla jsem pak neskutečně svědivou a rudou pleť, takže už se bojím. Ale třeba Magnaminty používam taky prošlou a je to ok. A inspirovala jsi mě ke článku na téma aktuální péče o pleť, tak snad něco vytvořím v nejbližší době a snad Ti to pomůže :) Zatím můžu jmenovat Aqua Marinu a Tea Tree Water od Lush a sérum a noční krém Aknestop od Ryoru

      Vymazat
    3. Super, tak se budu těšit! :-) Od Lushe mám gel na pupínky Grease lightning a jako jo, on ty pupínky stáhne a zmenší, ale furt tam jsou - víš, jako že neřeší příčinu. Mask of Magnaminty jsem taky používala po expiraci, protože ono to jinak ani nešlo :-D Měla jsem to velké balení a to prostě za 3 měsíce dodělat nejde. Měla jsem ji rozpoužívanou asi půl roku. Skladovala jsem ji v lednici a byla až do konce úplně v pohodě. Ale ty čerstvé masky jsou na tohle choulostivější, četla jsem, že někomu jedna maska snad i zplesnivěla...

      Jinak s tím odběrem myslím, že si sem musíš přidat záložku "google followers"- je to v rozvržení blogu.

      Vymazat
    4. tak google followers už jsem našla, ale psali tam cosi o tom, že je třeba přepnout na google + a že by zveřejnili i jméno a příjmení a to se mi moc nechce....nejde to nějak obejít? ale ten nápis už v pravém sloupci mám. Jinak nad Grease lightning jsem taky uvažovala a asi ho i vyzkouším časem. Přece jenom lepší než nic. A Magnaminty mám taky nějakým omylem velké balení přes půl roku a dno se ještě neobjevilo :D

      Vymazat
    5. Já myslím, že jméno a příjmení se nikde nezveřejňuje... Nápis taky vidím, ale přihlásit se k odběru bohužel nejde :-( A už máš nějaké odběratele, nebo má tě někdo ve svých kruzích mezi sledovanými?

      Vymazat
    6. Nemám nikoho. Tak nakonec po mně to jméno stejně chtěli...

      Vymazat