středa 15. ledna 2014

Brusinková štola

Ahoj :) Štolu od Lush (vánoční limitka, myslím že stála 280 Kč) jsem dostala jako dárek k Vánocům. Opravdu jsem o ní chtěla napsat dřív, ale kromě prvních dojmů to nešlo, protože na otestování prostě jedno použití nestačí. Teď ji od 24.12. používám denně, takže už se recenze napsat dá. Koho štola zaujme, bude si muset bohužel počkat zase do podzimu.




Vzhled a vůně
Štola má drobivou konzistenci, hnědou barvu a jsou v ní kousky brusinek. V kelímku najdete i mořskou řasu, do které je celá štola zabalená, než se naporcuje do kelímků. Voní sladce, trochu ovocně a prostě vánočně. Vánoční vůně je asi nejvýstižnější popis :D Úplně svádí k ochutnání :)



Použití
To je stejné jako u všech rolád Lush. Na dlani rozmíchat s trochou vody a promasírovat pleť. Bohužel štola se hodně drobí, takže mně vždycky část zahučí do umyvadla ještě než obličej pořádně promasíruji.



Účinky
Roláda obsahuje jemná zrníčka, ale jsou oblá, tak se nemusíte bát podráždění i při denním použití. Nevysušuje. Bohužel nečistí podle mě tolik, jako třeba Aqua Marina (recenze). Momentálně ji používám každé ráno, případně ještě na dočištění po odlíčení, když přijdu domů. Většinou na ni už nedávám žádný krém, pokud nemám extra suchou pleť.



Závěrem bych asi měla napsat, jestli bych si ji koupila zas nebo ne. Upřímně nevím. Ze začátku jsem rozhodně myslela, že za ty peníze nestojí. Teď si ale říkám, že je celkem dobrá. Možná je to i tím, že se o pleť více starám, nebo že mám zrovna šťastnější období bez větších pleťových problémů. Ale jak se znám, na podzim si po ni půjdu zas. Už jen proto, že je od Lush a je to limitka :D

Žádné komentáře:

Okomentovat