středa 5. února 2014

Poloviční zklamání roku - Loréal Expert Absolut Repair maska a šampon

Ahoj :) Na úvod se musím pochlubit, že jsem včera zvládla zkoušku z anatomie a to jsem se na ni skoro neučila, takže jsem ráda dvojnásobně :) Nyní se začnu učit na přijímačky na svou vysněnou školu, takže mě čeká pěkná dřina. Ale nebudu chodit do školy, tak budu mít snad víc času na blog a testování kosmetiky. Až bude hezky, přesídlím na chatu, abych konečně mohla jezdit na kole, po kterém se mi velmi stýská. Tam to už bohužel bude s testováním, internetem a nakupováním horší... :( Ale to je vzdálenější budoucnost.

Dnes se podíváme na recenzi mé vysněné řady profesionální péče o vlasy, kterou jsem dostala k Vánocům. A jak už plyne z nadpisu, recenze nebude extra pozitivní.



Řada je určena na velmi poškozené vlasy se zničenými konečky (hlavně po barvení, melírování, častém žehlení atd). Všechny profesionální řady seženete za velké peníze v salonech, o trochu levněji na internetu.

Šampon
Slibuje dokonalou regeneraci silně poškozených vlasů. Jistě, nemám extra poškozené vlasy, ale i v salonu mi řekli, že mi to ublížit nemůže. Samozřejmě pokud ho budu střídat s jinými šampony, abych vlasy moc nezatížila. Koupila jsem si hned větší balení, protože přece uvažuji logicky a spočítala jsem si, že mě vyjde výhodněji. Voní celkem hezky květinově, ale ne nijak přehnaně sladce. I balení s pumpičkou je super, pokud ho zrovna neplánujete převážet (ale kdo by měl cestovní půl litr šamponu, že?). Až potud to vše zní hrozně hezky. Ale už od prvního umytí mi neseděl. Byl poměrně hutný a na vlasech tvořil takovou "těžkou" pěnu. Ale při oplachování jsem z něj neměla tak špatný pocit. Bohužel po uschnutí mě čekalo nepříjemné překvapení. Na temeni hlavy (zvláštní, že skutečně jenom tam), jsem měla vlasy slepené, asi jako kdyby se mi do nich zamotala pavučina. Super přirovnání, že? Ale bohužel přesně tohle to dokonale vystihuje a to jsem vhodný popis hledala měsíc. Myslela jsem, že je to mastné, ale nebylo. Nezlepšilo se to ani po rozčesání. Je fakt, že je v něm silikon, ale to i v jiných mých šamponech a nic se nestalo. Dala jsem šamponu ještě dalších pár šancí (co kdybych něco napoprvé udělala blbě), ale žádná změna se nekonala a putoval k mamce. Ta si ho chválí, má rovné barvené vlasy.



Maska
Tady přichází ta pozitivní část recenze. Maska voní také trochu květinově, ale zároveň i "máslově a hutně" (také super přirovnání, ale fakt to tak cítím). Je opravdu super, vyživí i konečky, takže do nich nemusím ani dávat olej. Je skutečně super hutná, takže pozor na množství. Pokud jí použijete moc, máte co oplachovat hodně dlouho. Dávám ji jen od uší dolů, abych si vlasy zbytečně nezatížila. Při tomto použití zůstanou vlasy lehké. Dávám si ji zhruba jednou týdně, protože už o mně určitě víte, jak jsem líná oplachovat masky a kondicionéry. Další její plus je, že se nechává působit jen dvě minuty, což je super, že nemusíte stát ve sprše dlouho. Zatím skoro neubývá, ale upřímně nevím, jestli si pak koupím další balení. Přece jenom není nejlevnější a myslím, že i v jiné cenové kategorii by se našla nějaká podobná. Každopádně jinou masku teď doma ani nemám, takže ji nebudu s žádnou střídat. Jediné její negativum je, že se vmasírovává do vlasů umytých a vysušených ručníkem, Nevím proč, ale není mi příjemné vlasy v mezičase mytí sušit. Ale asi i díky tomu nestéká a pěkně drží.




Vyzkoušeli jste něco z této řady?

2 komentáře:

  1. Já mám teď tenhle šampon, ale řadu na barvené vlasy a jsem s ním docela spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím, já uvažuji, že bych zkusila něco z té řady Intense Repair, která je údajně lehčí než Absolut, ale ještě nějakou dobu budu sbírat odvahu :)

      Vymazat