čtvrtek 29. května 2014

Tonikum Garnier Pure se zinkem

Ahoj :) I když je stále období dešťů, dnešní fotky budou jarní, protože jsem je pořídila už před časem. Naštěstí, protože mi už tonikum došlo a momentálně jsem lahvičku svěřila mamce, aby mi ho zas pořídila :D

Začnu obalem, který se mi líbí. Modrou barvu mám ráda, k pečující kosmetice je hodí. Obal je pevný, ale částečně průhledný, takže máte přehled o tom, kolik toho v lahvičce ještě zbývá. Barevně není přeplácaný. Uzávěr je klasický, pod víčkem je malý otvor, takže na tamponek nakapete množství, po jakém toužíte.


Aroma je takové zvláštní. Cítím trochu alkohol a pak nějakou chemikálii (že by ten zinek?). Každopádně aroma není nic hrozného, i když vůně je fakt specifická. A pozor, na chuť je hořký. Pokud si pak třeba večer oplachuji obličej vodou, tak tu chuť stále cítím. Takže nepoužívat před rande :D

Jak vidíte níže na fotce, výrobek je určen na smíšenou až mastnou pleť. Toho bych se určitě držela, protože mírně vysušuje. Mně to tedy nevadí, protože minimálně na noc používám hydratační Physiogel, ale bez hydratace bych byla asi taky časem vysušená jak švestka. V rozškrábaných pupínkách trošilinku pálí, ale není to nic hrozného, micelárka Sebium od Biodermy mě pálila mnohem víc. 



Nejdůležitější jsou samozřejmě účinky. Po celou dobu používání jsem měla super pleť. Tedy používala jsem v kuse jen půlku balení, protože jsem ho před tím měla dlouho u babičky.

Stroupky se rychleji olupovaly a nové pupínky se tvořily minimálně. Jako další plus vidím v tom, že tonikum lehce zmatňuje. Takovým tím příjemným způsobem, že se nelesknete jak zrcadlo, ale ani nemáte nepřirozeně odmaštěnou pleť. Nějakého extra účinku na póry jsem si nevšimla, protože jsem to nějak extra nezkoumala.

Za mě je to zatím jedna z nejlepších věcí, co jsem zkusila. Není to jen lehce ovoněná voda, ale ani nic hrozně agresivního.

Cenu už si samozřejmě nepamatuji, ale žádná závratná suma to určitě nebyla. Možná bude i obal trochu jiný, protože já tonikum kupovala už fakt dost dávno.

Máte vyzkoušeno?

2 komentáře:

  1. Tohle tonikum jsem jeden čas také používala, moc fajn věc:)
    Nechceš se navzájem odebírat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda, máš hezký blog, co jsem zatím jen tak nakoukla :) Mně právě dorazilo další balení tonika, tak snad mi zas zachrání pleť. Po týdnu, kdy jsem jako náhradu používala Miraclean, se mi pleť zase zhoršila :(

      Vymazat