pondělí 18. srpna 2014

Testovací sada Bioderma Hydrabio

Hezký pondělní večer :) Na dnešek jsem si připravila recenzi na desetidenní sadu od Biodermy z řady Hydrabio, kterou jsem pořídila za krásných 79 Kč v lékárně. I když nemám suchou pleť, hydratace se hodí. Přece jen kdo nemá od přírody pleť bez chybičky, tráví víceméně život bojem proti pupínkům a následně řeší, čím se namazat, aby se nevysušovala zdravá pokožka. Krom toho po dnech na slunci, ve vodě či nějakém drsnějším čištění si každý obličej zaslouží zklidnění a dodání vláhy.


Dostanete takovouhle krásnou papírovou tašku a v ní najdete micelární vodu, sérum a krém. 


Micelární voda je klasická průhledná vodička. Je jí 20 ml a voní docela intenzivně takovou tou svěží mořskou vůní, určitě chápete, co myslím. Původně jsem myslela, že takovéhle aroma je poměrně neutrální a nikoho nemůže štvát, ale spletla jsem se. Po pár dnech jsem vodu nemohla ani cítit. Je to fakt síla a mám radši neparfémované micelárky. Ale zas to nebylo nic, co by se nedalo přežít.


Hlavní jsou samozřejmě účinky. Bohužel na mou pleť micelárka nestačí. Kombinovala jsem ji běžně s peelingem i čistícím gelem, ale stejně se mi začaly objevovat pupínky. Určitě to nebylo tím, že by je sama voda nebo cokoliv dalšího z téhle řady způsobovalo, jen prostě já potřebuji důkladnější čištění a jsem zvyklá třeba na Garnier tonikum se zinkem a podobné "drsňáky".


Na pleti trochu lepila, ale nic, co by se nedalo přežít. Odličovala jsem se s ní jen jednou čistě na zkoušku a odlíčila v pohodě. Neměla jsem nic voděodolného ani nějaké šílené nánosy, ale myslím, že na odličování je Bioderma stejně jedna z nej na trhu, takže není co řešit. V očích neštípala. Micelárka samozřejmě ani nevysušuje (to by byla dost ironie u Hydrabio řady, že?). Ovšem v celkovém hodnocení jsem z ní rozpačitá. Jak už jsem napsala, parfemace je moc výrazná a časem mě začala otravovat a na pleti jsem měla určitě lepší pocit po její sestře z řady Sensibio.


Vodu jsem ze začátku používala fakt 2x denně, ale pak jsem nasadila zase svoje účinné prostředky a používala jsem ji většinou jen ráno. Z toho tedy plyne, že mi vydržela déle jak 10 dnů a to ještě mám tendenci se všemi micelárkami plýtvat, ani nevím proč.

Sérum už má objem jen 15 ml, stejně jako krém. Ale přes to všechno ho stačí malinko a stále jsem ho nespotřebovala. Voní stejně jako micelárka, ale trochu jemněji, takže se mi parfemace líbí víc.


Má krémovo-gelovou konzistenci a je mléčně zbarvené, poměrně hutné, žádná kapalina. Nanášela jsem ho klasicky pod krém, většinou jen večer. Stačí ho malinko a vstřebává se bleskově.


Po aplikaci je pleť příjemně hladká. Sérum jsem zkoušela jen s krémem z této řady, i když by šlo samozřejmě použít i pod nějaký jiný. Ze začátku jsem ho používala každý večer, ale jak se mi začala horšit pleť, omezila jsem aplikaci na jednou za dva dny. Přece jen moje pleť nemá moc ráda každodenní krémování a samotné sérum se běžně nedává.


Sérum hodnotím celkově jako velmi povedené a pro pleť příjemné. Neleskla jsem se po něm, rychle se vstřebalo a pleť byla osvěžená. Plus body za mě tento výrobek dostává za to, že ho lze nanášet i pod krémy jiných značek.

Krém mi voněl nejlépe. Základ tvořila svěží vůně, ale bylo v něm ještě něco dalšího. Ve výsledku jsem cítila skoro až lehkou květinovou vůni. Krém, stejně jako sérum, jsem ještě nestihla úplně spotřebovat.


Nejdříve jsem se pár dnů poctivě mazala ráno i večer, z toho večer i sérum. Ale po větším výskytu pupínků jsem používání taky omezila a dávám si ho podle potřeby, takže max jednou za dva dny, vždy v kombinaci se sérem. Krém je bílý, středně hutný. Stačí ho trošička, dobře se rozmazává a rychle vstřebává.


Po aplikaci je pleť jemná a hladká, nelesklá. Ani v kombinaci se sérem nemám pocit, že mám na sobě šílenou vrstvu čehosi.


I když krém hodnotím pozitivně, nevím, jestli bych si ho koupila. Cena za plné balení není nejnižší a ani není tato řada určena primárně na můj typ pleti. A utrácet za něco, co nebudu používat pravidelně, se mi zas tak nechce. Ale pokud hledáte jen nějaký lehký hydratační krém a není vám líto těch peněz, jděte do něj.

Ještě jsem zjistila, že po nanesení všech těchto tří produktů pleť lepí. Ne nijak strašně, ale cítit to je a já tento pocit nemám ráda. Pátrala jsem po viníkovi a nakonec jsem po prozkoušení různých kombinací zjistila, že za to může vážně kombinace všech tří věcí. Samotná micelárka bez krému lepí jen chviličku a malinko, ale se sérem a krémem už je to horší. Pokud jsem krémy použila bez micelárky, lepení jsem si nevšimla.

Můj celkový závěr je tedy takovýhle:
Micelárku bych si nekoupila. Sensibio mi byla mnohem příjemnější a na mou pleť hydratační voda netřeba. I když nemůžu ani říct, že by výrazně hydratovala, ničeho takového jsem si nevšimla. Prostě micelárka. Krom toho pro mě je čištění micelárkou nedostatečné, maximálně s ní přejedu obličej při odličování, po použití olejového odličovače, nebo když nejsem nalíčená, tak jen během dne pro "lepší pocit".
Sérum bylo hodně příjemné a klidně bych do něj šla. Bohužel dnů, kdy mám pleť hodně suchou nebo podrážděnou zas tolik není a většinou mi stačí Saloos olej, který vyjde podstatně levněji. Ovšem pro ty z vás, kdo chtějí opravdu hydratovat, doporučuji.
Krém byl taky fajn, ale platí to samé jako u séra. Nepoužívala bych ho moc často, takže škoda peněz. V poslední době jsem se skutečně naučila na oleje, které umí čistit a hydratovat v jednom kroku. Ale pokud chcete jen lehký krém, vřele doporučuji i v kombinaci se sérem.

Když na testovací sadu narazíte, určitě si ji pořiďte, za ty peníze je to super možnost vyzkoušení :)


Mimochodem o produkty z této řady můžete soutěžit v těchto dnech na www.hydrabio.cz. Je to jednoduché, jen stačí mít účet na Facebooku, což má dnes skoro každý a vždy jednou denně si můžete zatočit kolem štěstí. Já točím jak blbec už týden a furt nic, ale nevadí :D Nejvíc mě naštvalo, když mi 5x po sobě padlo, že můžu točit ještě jednou a pak stejně nic :D Ale tak co, oni to mají dobře spočítané, aby neprodělali a vzhledem k tomu, kolik lidí soutěží každý den, zas tolik výher nerozdají. No ale říkám si, co kdyby... :D Už jste zkoušeli své štěstí taky?

Používáte něco z řady Hydrabio?

1 komentář:

  1. Super článek, díky za něj :-). J8 osobně nedám na Biodermu dopustit, doma mám spoustu prodiktů a jsem moc spokojená. Jen bych potřebovala ještě něco na pigmentové skvrny, které se mi v poslední době docela zhoršují. Jinak s pletí jako takovou problémy žádné nemám, nikdy jsem ani neměla problematickou pleť, ani netrpěla na žádné akné apod.

    OdpovědětVymazat