úterý 9. září 2014

Micelárka od Bourjois

Hezké dopoledne :) Konečně tu mám zas jednou kosmetický článek. Dneska se podíváme na micelárku od Bourjois, kterou má asi většina z vás díky časopisu Elle, ke kterému byla někdy na jaře přibalena. Elle nečtu a do micelárek šílená nejsem, ale tohle mi přišlo jako výhodná koupě. Tuším, že normálně stojí micelárka něco přes stovku. Stojí za ty peníze?

Proti obalu jako takovému nic nemám. Je jednoduchý, fialová barva neurazí a nápisy nejsou nijak přehnaně výrazné. Průhlednost je taky super, protože mám dokonalý přehled, kolik vody ještě zbývá. Jedinou výhradu mám k víčku. Otevírání pomocí kuličky se přežít dá, nehet jsem si zatím nezlomila. Bohužel uzávěr samotný drží na takových dvou stopkách, nebo jak to popsat, a ty mi brzy odejdou. Jedna už je ulomená úplně a druhá má taky nejlepší období života za sebou. Obávám se, že chyba nebude v mém zacházení, ale ve kvalitě. 


Micelárka je sice neparfémovaná, jak výrobce slibuje, ale přesto něco cítím. Je to ta klasická chemická vůně, kterou má většina "neparfémované" kosmetiky. Ale je vážně jemná, a když to moc nezkoumám, cítit není. 


Nejvíc vás asi zajímá, jak funguje. Používám ji často po čistících maskách, když nechci pokožku dráždit svým oblíbeným tonikem od Garnier, které je sice funkční, ale ne zrovna super šetrné. Micelárka je v mém případě věc jen tak aby se neřeklo, protože na mou pleť zkrátka nestačí a potřebuji důkladnější čištění. Ale to platí obecně, takže Bourjois rozhodně vinu nenese. 

Pokud nejsem nalíčená výrazně, má běžné odličovací využití. Většinou používám jen BB a na to bohatě stačí. U očí už je to horší. Trvá to déle a spotřeba tamponků je větší, ale nakonec si poradí i s řasenkou, tužkou a popřípadě stínem. Musím vás ještě upozornit, že nepoužívám žádné voděodolné ani jinak super dobře držící líčení. Dlouho jsem váhala, jestli v oku štípe nebo ne. Občas je to totiž nepříjemné, občas necítím nic. Taky jsem zkoušela odličovat různé řasenky, abych zjistila, jestli mě nepálí spíš rozpuštěná řasenka. Ale vlastně jsem nic nezjistila. Prostě někdy pálí, někdy ne. Spíš to je podle toho, jak šikovná jsem a jak moc si oko micelárkou s řasenkou vyplavím.

Při použití je příjemná. V rozškrábaných pupínkách neštípe a ani mou pleť nijak nedráždí. Pokožka po ní nelepí.

Takže abych to shrnula, cenově je určitě lepší jak Bioderma. Rozhodně mi vyhovuje víc jak Sébium, ale zas o hodně méně než Sensibio. Sensibio určitě odličuje rychleji a mám po ní příjemnější pocit. Pokud vám ale nevadí větší spotřeba tamponků a micelárky, dá se použít i Bourjois. Ale já už bych si ji podruhé nekoupila a raději sáhnu po Sensibio nebo zkusím ještě nějakou jinou. Přece jen micelárky byly vynalezeny od toho, aby s nimi bylo odlíčení rychlé a pohodlné a to tahle splňuje jen částečně.

Zkoušely jste tuhle micelárku?

2 komentáře:

  1. Tuhle jsem ještě nezkoušela a ani se nechystám, jsem věrná té od Garnieru, která se osvědčila nejlépe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier jsem zatím nezkoušela. Ale možná zkusím, přece jenom začínám být docela zvědavá, jaká micelárka je v tom jejich obr množství top :D

      Vymazat