pondělí 27. října 2014

Narozeninový TAG

Hezké pondělí :) Konečně jsem sebrala dost energie na další článek :) Na tento den mám připravený TAG. Už nevím, kde jsem vzala otázky, ale vím, že něco podobného jsem viděla i u Péti z LovelyHair. No a dneska bez okecávání jdeme na to :)


1. Kdy máš narozeniny?
Právě dnes, tedy 27.10. :)

2. Kolik ti bude let?
Nemůžu tomu uvěřit, ale UŽ 21 (tedy tolik mi nebude, tolik mi už je od ranní sedmé hodiny) :D Jako by to bylo včera, co jsem si říkala, že je mi 18 :D A ani nevím, jestli je 21 hodně nebo málo. Připadám si pořád tak na 16, troufám si říct, že rozhodně i vypadám mladší, ale jinak je to číslo už hodně vysoké :D

3. Co byl tvůj nejoblíbenější dárek, který jsi kdy dostala?
Vzhledem k tomu, že narozeniny v rodině nijak zvlášť neprožíváme, tak většinou dostávám jen bonboniéru nebo tak něco. Občas je mamka kreativní a koupí mi parfém :D Ale minulý rok jsem rodičům oznámila, že jestli mi chtějí udělat fakt radost, tak chci křečka (protože na psa bych neměla čas). No a protože jsem to vymyslela už v září a konec října byl daleko, pořídila jsem si miláčka dřív jako takový předčasný dárek. Takže za mě je to zatím ten nej dárek, ale jako malá jsem měla určitě radost z nějakých hraček.


4. Budeš mít tento rok párty? Pokud ano, co budeš dělat?
Nebudu. Ale zítra mám jít s kamarádkou někam na oběd, tak se to možná dá brát jako malá oslava :D

5. Jak obvykle slavíš narozeniny?
Jak už jsem psala, v rodině to neslavíme. Co se týče kamarádek, maximálně zajdem na oběd nebo tak něco. Zkrátka nějaké mega oslavy, kde se všichni opijí, mě skutečně neberou. Navíc to většinou nekončí dobře, když je někde moc lidí najednou (ze zkušenosti z oslav jiných lidí). Jako malá jsem měla oslavu asi 2x, ale moc mě to nezaujalo. Hlavně mamka neměla nikdy čas, aby něco vymýšlela a organizovala, jako mamky kamarádek. Holt asi jsem se nenarodila v Praze a nejsem na tenhle styl zvyklá :D

6. Jaké byly tvoje nejpamětihodnější narozeniny?
Bože, to jsou otázky :D Kromě těch minulých s křečkem si ani žádné narozeniny nevybavuji, takže asi nic moc. Ale podle fotek byly určitě super narozky, když ještě žili prarodiče a my jsme k nim vždy jezdili. Babička upekla dort a sešla se celá rodina :) A pak si ještě pamatuji jedny narozeniny, kdy jsem slavila 17 a šla jsem s pár kamarády do KFC. Byla jsem šíleně nastydlá, ale bylo mi blbé to zrušit. Strávila jsem celou "oslavu" nadopovaná prášky, takže taky sranda :D Mimochodem jsem se tam dala dohromady se svým prvním přítelem, takže aspoň něco :D

7. Pokud by jsi měla neomezené množství peněz na svoje narozeniny, co by jsi s nimi udělala?
Jsem člověk praktický, takže bych je asi neutratila. Samozřejmě bych mohla vyplenit Pařížskou ulici nebo tak něco, ale radši bych investovala do něčeho, co by vynášelo další peníze. Po vzoru rodiny Hilton mě napadá hotel :D A pokud bych to musela fakt utratit na ty narozeniny, tak bych vzala rodinu a přátele na nějaké krásné místo, třeba na Havaj, a v tomhle podzimním počasí bychom se opalovali a užívali volna :D

8. Jaký je tvůj seznam přání k narozeninám?
Žádný nemám. Co potřebuji, si koupím v průběhu roku.

9. Kdyby ti zbývaly jenom jedny narozeniny, co by jsi na ně dělala?
Záleží, jestli bych měla hodně peněz nebo ne. Pokud ano, udělala bych něco jako v bodě 7, pokud málo, taky bych chtěla být s rodinou a přáteli, ale ve skromnějších podmínkách :D

10. Ukaž trapnou fotku z narozenin.
Tento bod přeskočíme, protože mám jenom klasické rodinné fotky, kde jsou mi tak 3 :D A vzhledem k tomu, že jinak neslavím, logicky nemám ani fotky.

11. Máš na narozeniny nějaké tradice?
Ne přímo tradice, ale můžu se doma flákat a nemusím mýt nádobí ani dělat jiné neoblíbené činnosti :D

12. Jaká je tvoje nejoblíbenější část dne narozenin?
Další blbá otázka :D Od rána do večera, když se můžu vyhnout domácím pracím :D Pokud beru konkrétně dnešek, tak zhruba doba od 15:00, kdy jsem měla za sebou test z chemie :D

13. Jaká věc se změnila od tvých posledních narozenin?
Samozřejmě spousta. Ale jako nehlavnější mě napadá, že jsem změnila obor na VŠ, jinak nic světoborného :)

14. Měla jsi někdy narozeninovou párty s překvapením nebo jsi ji dělala pro někoho jiného?
Když jsem měla oslavu na prvním stupni ZŠ, tak mi kamarádky nechaly upéct dort, což bylo překvapení jak něco :)

A to je pro dnešek vše. Samozřejmě budu ráda, když TAG taky zpracujete a pošlete mi odkaz, popřípadě mi odpovíte na pár otázek do komentářů :)

Zítra si užijte volno (a pokud máte celé podzimní prázdniny, gratuluji a tiše závidím) :)

12 komentářů:

  1. Jezůůůs ten křeček je nejvíc roztomilej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdání klame, umí se docela dobře zakousnout do prstu :D

      Vymazat
  2. Super tag, já měla narozeniny přesně před měsícem :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, neznám moc lidí, co by měli narozeniny v září :) Kromě jednoho kamaráda, který je taky rovnou 27. :D

      Vymazat
    2. Já taky ne :-D Přijde mi, že se všichni narodili v létě :-D Jinak hezký otázky, Jani. Pokusím se to dát nějak dohromady, ale obávám se, že to bude hodně nudný TAG :-D

      Vymazat
    3. Mně se spíš zdá, že většina je na jaře :D Ale nebude to nuda, všechny zajímá něco z tvýho soukromí :D

      Vymazat
  3. Všechno nejlepšííííí :-) To u nás mamka narozeniny hrozně prožívá - nakupuje dárky s půl ročním předstihem a nemůže se dočkat, až mi je dá a jak se na to budu tvářit :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ale to je na jednu stranu fajn, když se někdo takhle těší :D

      Vymazat
    2. A jen tam mimochodem jsi vyhrála u Rendy soutěž :-) Všimla jsem si na fb tvé přezdívky :-)

      Vymazat
    3. Jé dík za upozornění, já sice viděla ten příspěvek, ale nerozklikla jsem ho celý :D Poprvé někam nenapíšu mail a takhle to dopadá :D Ani by mě nenapadlo, že bych mohla v životě něco vyhrát :D

      Vymazat
  4. Tak to je super, že nemusíš dělat žádné domácí práce :D Tak všechno nejlepší ke včerejším narozeninám, mě už je taky 21 :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Super, hned si připadám míň staře :D

      Vymazat