neděle 15. dubna 2018

Avon Scent Essence Sparkly Citrus

Hezkou "letní" neděli všem :)

Protože už je venku teplo (a možná ještě chvíli bude, než se počasí vrátí zpátky do jara :D), napíšu vám něco o vůni, kterou aktuálně používám. Jedná se o tuhle letní citrusovku z Avonu. Kupovala jsem ji nedávno, tedy mám ji doma cca 14 dnů. I když jsem se zařekla, že vůně z Avonu se poměrem cena/výkon nevyplatí, neodolala jsem. Stála mě tuším 145 Kč, ale na internetu je k sehnání od 90 Kč do 199 Kč (aktuální oficiální cena).


Začnu klasicky obalem. Nemám problém s krabičkou ani s flakonkem. Vše jednoduché a praktické v zelené barvě, která ladí ke stylu vůně.

Jak už název napovídá, jedná se o vůni svěží, letní, citrusovou. Oficiální popis výrobce zní, že v této lahvičce šťavnatý osvěžující koktejl sluncem zalitého bergamotu a zářivé mandarinky vytváří báječný pocit a spolu s kyticí květinových tónů povznese vaše smysly. Toaletka patří do citrusově-květinové kategorie a obsahuje hlavně sicilský bergamot, květy limetky a cedrové dřevo.

Vůně je svěžejší, jiskřivá, ale zároveň žádná záchodovka. Obsahuje i něco sladšího, hřejivého a zjemňujícího. Vážně se tahle kombinace povedla. Problém je v tom, že je to asi ta nejdražší vůně na světě. Totiž je jí 30 ml. Ale je málo výrazná, takže jí na sebe naliju každé ráno spoustu. Hodně rychle pak přestane být cítit, ačkoliv když se snažím, čichnu rovnou k pokožce a nasaju vzduch pořádně hluboko, trochu voní. Druhou mízu chytne občas ve sprše v horkém prostředí, ale samozřejmě se z kůže okamžitě opláchne.

Používám ji zhruba 14 dnů, průměrně 3x týdně a jsem už v polovině, takže do konce měsíce bude nejspíš pryč. Mrzí mě to, ale tohle je prostě hodně drahá sranda, takže další balení si nekoupím :(

Co vy a citrusové vůně? Připomínají vám dezinfekci nebo je na léto vyhledáváte? :)

P.S. Jako podklad je pruhované triko z HM, neboť proužky jsem si letos oblíbila :)

2 komentáře:

  1. Na citrusové vůně právě vůbec nejsem, strašně ve mně evokují vůni čističů na WC nebo prostředků na nádobí:-D Na léto svěží a lehké vůně, ale hlavně nic citrusového. Já jsem si teď z téhle kolekce kupovala nějakou vůni Velvet Amber, stejný design flakonu, jen jiné složení, vůně se mi líbí, stála stovku, tak jsem ji cíleně brala jako takovou tu polívačku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Je fakt, že já bych ty citrusovky nemohla furt, ale občas v teplejší části roku je mám ráda :) Tu si z katalogu taky pamatuju :) Ale výhodnější mi v tomhle ohledu přijdou už ty tělové spreje, těch je v lahvičce aspoň víc :D

      Vymazat