neděle 26. listopadu 2017

Poprvé: Clarins mátový Instant Light Lip Comfort Oil a zlatá Wonder Perfect Mascara

Hezkou neděli všem! Jak si užíváte slunečný den? :)

Dneska bych vám chtěla představit dva produkty od Clarins. Je to moje první zkušenost s touto značkou. Přiznám se, že už v minulosti mě sem tam něco z blogů nebo videí zaujalo, ale vždycky mě odradila vysoká cena. Navíc si nemůžu pomoct, ale co jsem měla třeba vzorečky pečující kosmetiky ze Sephory, hrozně mi u těch high end značek vadilo složení. U skoro všech produktů byla celá kolekce chemikálií. takže nakonec jsem vždy koupi odolala. Mimochodem podle těch vzorečků mi ani nic nesedlo. Byla jsem tedy ráda, že v případě značky Clarins jsem vyhrála v GA u Aji z Beautylile by Aja. Tohle byly takové dvě hlavní ceny, další byly vzorečky. Přiznám se ale, že k těm jsem se ještě nedostala a mám z nich respekt, protože třeba krém obsahuje silikony. Někdy v budoucnu vám o nich určitě napíšu, ale teď už hurá na tu dnešní dekorativku :)

Souhrnně se vyjádřím k obalům, které jsou zkrátka božské. Zlatá je luxusní a elegantní, zároveň jsou obaly funkční a nepřeplácané. Jen se mi nelíbí dlouhé názvy a fakt, že se mi v obalech těžko orientuje. Třeba olej má krabičku podobnou jako vzoreček krému, co se ke mně taky dostal, a než jsem vykoumala, jaká krabička patří čemu, dalo mi to dost práce.


Jako první zmíním olejíček na rty. Už je to delší doba, co se na trhu objevily první oleje na rty a následně se s nimi roztrhl pytel. Já nikdy žádný neměla, protože jsem vždy měla velké zásoby balzámů a zkrátka z té idey jsem si na zadek nesedla.


Olejíček nádherně mátově voní, ale vůně je poměrně jemná, dutiny vám neprotáhne. Samozřejmě ale pokud mátu nesnášíte, tahle varianta nebude pro vás. Mně se mátová vůně moc líbí a nevadí mi ani v chladnějším období. Respektive tenhle olej na rtech nijak nechladí. Chuť nemá žádnou. Olejíček by měl být něco mezi dekorativkou a péčí. S tím mohu naprosto souhlasit. Na rtech zanechá pěkný lesklý film, oproti běžnému lesku ale o rty nádherně pečuje a zanechává je dokonale hebké. Pokud tedy nosíte lesky, bude tohle ideální volba. Já se přiznám, že lesková nejsem, líbí se mi to, ale lepí se na to vlasy a tak :D Zkoušela jsem olejíček i na doma nebo na noc, ale tohle použití se mi příčí, protože je to přece jen dekorativka. Na ven je to ale super, rty vypadají upraveně a šťavnatě a zároveň nehrozí ani vysušení. Navíc ta pečující funkce je opravdu skvělá, jeden z nejlepších přípravků, co jsem kdy měla. Olej maličko lepí, ale je to pro mě v pohodě snesitelné. Na rtech nevydrží nijak převratně dlouho, ale hebký pocit přetrvává i po zmizení lesklé vrstvy.


Složení, pokud by vás zajímalo....Chemik nejsem, ale zdá se mi, že tohle je ještě dobré.


Aplikace je trochu složitější, takže za poklusu se na rty nanášet nedá. Aplikátor je příjemný, ale ulpívá na něm na můj vkus až moc oleje. A je to můj osobní problém, ale nesnáším otíráni aplikátoru o hrdlo :D Musím se ale překonat, protože si ho prostě nechci patlat na rty zbytečně moc. Pokud jsem moc zbrklá, občas mi trochu oleje ukápne i, v ideálním případě, na ruku (v horším na svetr).


Mátové zabarvení se na rtech nijak neprojeví, jedná se opravdu jen o průhledný lesk. Navíc není nijak hutný, takže netvoří velkou vrstvu a vypadá pěkně :) Olej je moc fajn, vypadá krásně a zároveň udržuje rty v super stavu. Kdybych nosila lesky, neváhala bych a používala olej do konce života :D Nicméně lesky nenosím a aplikace obyčejného balzámu je pohodlnější a rychlejší, tak si další balení za nějakých 400-500 Kč nekoupím.


A teď už k řasence. Aja ji na blogu hrozně chválila, že řasenka dělá pěkné řasy, drží celý den jak přibitá (tuším že ji oceňovala i po x km běhu), ale jde nádherně odlíčit. Nejdřív jsem si taky myslela, že je pecková. Totiž začala jsem ji používat v létě a držela i při dvanáctihodinových směnách perfektně a odlíčila jsem ji opravdu bez problémů micelárkou. Zklamala jen jednou, a to když byl tak parný den, že jsem se potila ještě v 11 večer. Jak šel ale čas dál, začala se mi víc a víc mazat během dne a teď mi dělá šmouhy na dolním víčku, i když si třeba nalíčím jen horní řasy. Fakt mě to mrzí protože za 500-700 Kč je to dost zavrženíhodná vlastnost. Navíc ani ten efekt není nic moc, a to jsem si říkala, že klasický kartáček bude pro moje řasy ideální.


Jak vidíte, moje řasy bez nalíčení jsou světlé, rovné a krátké, plus rostou všemi směry.


Podle téhle fotky dělá efekt docela pěkný, natočí, nadzvedne, prodlouží, zahustí. Ale věřte mi, že podobný, ne-li stejný efekt má žlutá Miss Sporty :D Tady už je vidět, že je řasenka docela vyschlá, ale zas ze začátku byla až moc mokrá a těžko se s ní pracovalo. Je to dost škoda, protože jsem měla už řasenku, která vydržela super rok (jo, vím, že se to nemá).


A nesmím opomenout ani to, že ten dokonalý zlatý obal vypadá furt jako prase. Zacházím s ní jako s každou jinou řasenkou a tohle se mi prostě ještě nestalo. Na focení jsem ji očistila a už zas vypadá po pár použitích takhle.

Ve výsledku bych to shrnula tak, že olej je moc fajn, jen pro mě je prostě ta dekorativková funkce dost zbytečná a aplikace zbytečně obtěžující. Řasenka dělá celkem pěkné řasy, ale bohužel nedrží jak by měla a taky dost rychle vysychá. Jinými slovy, dlouho je mokrá a období optimální konzistence bylo moc krátké. Řasenku bych si už za ty šílené peníze nekoupila, olej nejspíš taky ne, i když ten aspoň plní, co slíbí.

Jsem ale moc ráda za možnost vyzkoušet takhle drahou kosmetiku, takže díky Ajo :)

Co vy a dražší kosmetika? :)

4 komentáře:

  1. Pěkná recenze :-) Myslím, že od Clarins jsem nikdy nic nezkoušela. Ale od jiných značek, co jsem měla třeba řasenku nebo něco na pusu, mě to taky nepřesvědčilo. Za ty prachy by to prostě mělo dělat něco víc, než produkt za stovku z drogérie.
    Co si ale myslím, že je lepší dražší, jsou make-upy. Obzvlášť v případě jakkoli problematické nebo náročnější pleti bych určitě investovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Asi tak, třeba od řasenky čekam, že bude dělat dokonalý panenkovský řasy a za celý den se ani nehne. Za nic jinýho nejsem ochotná platit tolik. Na kvalitní makeupy mrknu až mi začne pleť hodně blbnout, dík za tip :)

      Vymazat
  2. Já mám od Clarins jejich Lip Perfector, taky něco mezi balzámkem a leskem a já podboné produkty prostě miluju. Je skvělý, vypadá na rtech božsky a je super příjemný, na druhou stranu ale musím říct, že jsem měla velmi podboný produkt za mnohem nižší cenu od Catrice a fungoval úplně stejně dobře. Pak mám ještě jejich BB krém a ten taky není špatný, ale myslím si, že dneska už se dá sehnat podobně kvalitní (ne-li lepší) produkt v drogerii. Vždycky je to asi jen na preferencích každé z nás, jestli si chce připlatit a dopřát si pocit něčeho "luxusnějšího" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ten "balzám" zaznamenala, ale než jsem se dostala ke koupi, objevily se právě podobné produkty u jiných značek a po pár recenzích jsem si řekla, že bych určitě vsadila na levnější variantu jiné značky :) Z BB mě lákají ta asijská, hlavně to se šnečím slizem. Hlavně teda z důvodu, že dělá něco navíc :)

      Vymazat